Volontiraj
Volontiraj
Doniraj
Doniraj
Pretraga
Pretraga
Turizam za mene: 22.2.2024. godine Hotel Hilton Rijeka Costabella  – Kako je biti gost u Hotelu Hilton Rijeka iz perspektive osobe s invaliditetom?

Turizam za mene: 22.2.2024. godine Hotel Hilton Rijeka Costabella – Kako je biti gost u Hotelu Hilton Rijeka iz perspektive osobe s invaliditetom?

  • 23.02.2024
  • DRUŠTVO

Danas, 22.2.2024. godine je velika ekipa iz DIP-a bila u “inspekciji”, bili smo gosti, osobe s invaliditetom u Hotelu Hilton Rijeka Costabella.

Hvala sudionicima naše “igre” što su odlično odradili zadatak i procijenili zadovoljstvo uslugama Hotela, jer njihova uloga je bila biti “turist”, gost Hotela  i uvjeriti se u njegovu pristupačnost.

Naši “inspektori”, osobe s invaliditetom  su imali zadatak procijeniti mogu li dobiti sve informacije i usluge o kojima su htjeli dobiti informacije na za njih primjeren način: jedna ekipa je u lobiju pila kavu i raspitivala se o sadržajima koje nudi Hotel, druga  je potražila wellnes i raspitivala se o uslugama koje nudi, a treća ekipa je bila u pizzeriji. Još  jedna ekipa je obišla cijeli Hotel, od ulaza, hodnika, liftova i stubišta kako bi došla do mora, procjenjujući  pri tom, jesu li svi putevi pristupačni i prilagođeni prvenstveno osobama s motoričkim teškoćama ali i drugim skupinama osoba s invalditetom.

Bio je to uvod u drugi dio Modula 1.  – osposobljavanja za djelatnike hotela u sklopu projekta Turizam za mene. Nakon što su naši “inspektori” prenijeli svoja iskustva djelatnicima hotela, ostatak ospobljavanja protekao je u samoprocjeni djelatnika o mogućim rješenjima prilagodbe i izazovnim situacijama. Na drugom dijelu osposobljavanja sudjelovalo je 30 tak djelantika, u dvije grupe (na hrvatskom i na engleskom jeziku, za one kojima hrvatski nije materinski jezik).

Ovaj Hotel iznimno je pristupačan gostima različitih skupina i potreba osoba s invaliditetom, u svim apektima prilagodbi. Najvažniji aspekt  pristupačnosti hotel je orjentiranost osoblja na rješavanje problema,  svih djelatnika koji imaju iznimnu volju za učenjem i pronalaženjem novih rješenja.

Takav pristup proizlazi iz poslovne politike i kulture hotelske kuće, a posebni doprinos daju sami djelatnici koji su iskreno prihvatili vrijednosti i načela pristupačnog turizma. Isto tako, ovoj kulturi doprinose i zaposleni radnici, osobe s invaliditetom s kojima se svakodnevno susreću u radu ili su njihovi mentori.

Kako dati podršku osobama s invaliditetom predstavlja glavnu temu drugog modula ovoj projekta, kroz koji ćemo zainteresiranim djelatnicima, već postojećim mentorima i onima koji još nisu mentori osobama s invaliditeotm u radu, a postoji mogućnost da budu, dati podršku kako bi uspješnije prilagodili radna mjesta i procese te dali oni podršku osobama s invaliditetom u radu.

Veseli nas pozitivna, pristupačna i  inkluzivna klima i kultura Hotela Hilton Rijeka Costabella,  pa pozivamo ostale poslodavce u turizmu da slijede ovaj iznimno pozitivan primjer.

Projekt “Turizam za mene!“ je nova prilika za osiguravanje pristupačnosti osobama s invaliditetom u sektoru turizma. Projekt se financira iz Javnog natječaja Ministarstva turizma i sporta – sufinanciranje projekata udruga u turizmu (projekti razvijanja svijesti o pristupačnom turizmu).

Ciljne skupine: osobe s invaliditetom, poslodavci u turizmu, zaposleni u turizmu, turističke zajednice.

Partner na projektu je Udruga privatnih iznajmljivača Grada Opatije

Pridruženi partneri: Turistička zajednica Grada Rijeke, Hotel Hilton Rijeka Costabella.

 



 

Gallery

Share on Facebook

Još novosti

Doniraj i udomi

Udomljavanjem naših ukrasno-uporabnih predmeta sudjelujete u provedbi naših programa za mlade s teškoćama u razvoju i psihosocijalnom funkcioniranju. Mi ćemo vam zato pokloniti jedan ili više predmeta koje smo sami napravili.  
Prijavi se