
Europe Goes Local/Grad Crikvenica: ako ste mlada osoba od 15 do 30 iz Crikvenice sudjeluj u prikupljanju podataka o mladima!
- 22.01.2023
- ISTRAŽIVANJA
U srijedu, 29.6.2022. godine smo sudjelovali na završnom predstavljanju projekta financiranog iz Interreg programa prekogranične suradnje “Recolor”, koji je započeo u 2019. godini i trajao do 2022. godine. https://5portal.hr/vijesti_detalj.php?id=37931
Rezultat projekta je i izrada razvojnih strateških dokumenata Parka skulptura Dubrove – udruge Mediteranski kiparski simpozij. Izradu Strategije kulturno – turističke valorizacije Parka za 10. godišnje razdoblje izradio je DIP, a autorica je Marta Berčić. Osim toga izrađena je Studija održivosti, za razdoblje 2020., do 2025., izrađen je video promo-materijal virtualne šetnje Parkom i niz drugih proizvoda.
Rezultat rada je i sporazum o financiranju programa Parka skulptura Dubrova, a kao dokaz učinkovitosti izrađenog strateškog dokumenta, potpisan je netom nakon predstavljanja rezultata. Potpisali su ga Istarska županija, Grad Labin, Općina Sveta Nedelja, Turistička zajednica Grada Labina i Udruga Mediteranski kiparski simpozij. Upravo je ovakav način financiranja predložen kao jedna od od mjera u Strategije. Ovo je primjer javnih politika oblikovanih prema objektivnim potrebama, odnosno na strateškim dokumentima. Hvala na ukazanom povjerenju i prilici da sudjelujemo u ovim važnim trenucima za razvoj kulturnih politika.
https://5portal.hr/vijesti_detalj.php?id=37930
“Grad Labin, kao jedan od partnera u projektu RECOLOR (Reviving and EnhanCing artwOrks and Landscapes Of the AdRiatic /Oživljavanje i unaprjeđenje umjetničkih djela i krajolika na Jadranu), koji se provodi u sklopu Programa prekogranične suradnje Interreg V-A Italija – Hrvatska 2014.-2020., a sufinanciran je sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj, usmjerio je aktivnosti pilot akcije na Park skulptura Dubrova. Jedan od rezultata tih aktivnosti je izrada Strategije kulturno-turističke valorizacije Parka skulptura Dubrova, a koja je povjerena riječkom Društvu za istraživanje i potporu, čiji stručnjaci imaju višegodišnje iskustvo u radu na području istraživanja u kulturi i turizmu, ali i novim društvenim pojavama poput društvenog poduzetništva, socijalnog uključivanja i održivog razvoja.
Rad na strategiji započeo je početkom 2020. godine te je svoj vrhunac trebao doživjeti tijekom ožujka i travnja, no zbog pojave epidemije koronavirusa rokovi su pomaknuti te je ista prezentirana javnosti u listopadu iste godine. Tijekom tog perioda izrade napravljeno je sveobuhvatno istraživanje postojeće dokumentacije, razgovori s ključnim dionicima, ali i prijedlog brending strategije. Primarna analiza je ona s kulturnog aspekta, u kojoj je, između ostalog, utvrđeno postojeće stanje, ali i potrebni koraci koje će dionici i upravitelj Parka morati provesti u narednom desetogodišnjem periodu, kako bi adekvatno kulturno valorizirali prostor. S turističkog aspekta, fokus je stavljen na održiv turistički razvoj, prijedlog sadržaja koji se može nuditi posjetiteljima, ali i važnost jasnog definiranja korisnika tih sadržaja.
U izradi Strategije sudjelovao je Grad Labin i njegovi Upravni odjel za prostorno uređenje, zaštitu okoliša i izdavanje akata za gradnju te Upravni odjel za gospodarstvo i EU projekte, turistička zajednica Grada Labina, TZ Svete Nedelje, Općina Sveta Nedelja, Upravni odjel za održivi razvoj IŽ, Upravni odjel za turizam IŽ, Upravni odjel za kulturu i zavičajnost IŽ, Udruga Mediteranski kiparski simpozij i drugi.”
Strategiju možete pročitati i preuzeti na poveznici: